Tisdag?

halluu älsklingar :)


Vi hade ett nationellt prov i dag i svenska, antar att alla 94or hade det? Jag tror och hoppas att det gick bra för mig, det var lite ont om tid i slutet men det fixade sig :)

Vi hade håltimme idag så på två timmar åkte i in till globen åt på donken och kollade runt lite snabbt :P Det var rätt najs :)

Juste, den 28 januari deltog vår skola i språkolympiaden i spanska och förra veckan fick vi reda på att skolan hade gått vidare. Det är väl ganska bra, nu måste vi bara välja dom två bästa eleverna :p Hoppas dem vinner för då får hela laget resa till Spanien :D

Jag fick inte delta i de med klassen, men jag deltog i spanska som modersmål och gissa vad??
JAG VANN, JAG KOM ETTA I HELA SVERIGE :D haha, min syster kom tvåa och en kille från våran skola kom trea. Fyra kom en tjej från vittra :) Iaf så ska vi fyra få tävla mot varandra igen :) Så jaa nu måste jag väl träna lite så att jag vinner igen :)

Vad har ni gjort idag?

Hörs pusspuss ♥


Kommentarer
Postat av: Josse

haha, jag ska inte vara med och tävla ifrån våran klass iaf xD

har varit med dig :D

2010-02-09 @ 20:02:01
URL: http://supervvomen.blogg.se/
Postat av: Tove

jag har gjort samma som dig :P

2010-02-09 @ 22:19:45
URL: http://enbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0