spöööke!

Halluu älsklingar :)

haha vet ni vad som hände nyss?  Det var så j'vla läskit..
Jag och Isabel satt i vardagsrummet, hon kollade på tv och jag gjorde lite läxor.. Iallafall så knackade det på dörren så sa jag till min syster att gå och öppna.. hon gick dit och kom tillbaks

jag: vem var det?
Issa: det var ingen där, vi hörde säkert fel..

* Knack knack*

Jag: gå och öppna, Isabel!
Issa: Men det är ingen där.!

*knack knack*

Jag och isabel går och öppnar men ingen står där..
Vi stänger dörren hinner knappt ta ett steg så knackar det igen?


Vi öppnar igen men ingen står där.. så vi sprang in till sofias rum och hoppade på henne och hennes kompis.
och så knackade det igen

Alla: AAAAHHHH!


Vi tog paraplyer och gick till dörren igeeen men ingen stod där!!
Så vi alla satte oss i Sofias rum och vågade inte gå ut...

En stund senare piper det i Issas mobil..

Sms från hennes kompis: Varför öppnar du inte dörren?

hahahah XD Hon hade allså plingat och gått varje gång?!
Aja, iallfall så höll vi på att dö av skräk..

Hörs måste fixa mig nu ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0