Muffiiins :p

HayHay :)

Först ska jag ta en sak, Alina har inte slutat blogga! Det där var bara en av hennes inlägg :p

Iallafall så var jag,Hanna och Tove hos Alina igår kväll. Vi bakade chokladmuffins :)
Haha, Att baka är inte vår speciallitet så ja.. först så blev inte smeten som den skulle sen så hade vi dom i lite för länge så brandlarmet gick hahah

Ni skulle ha sett vi fick PANIK!
Alina började springa runt och öppnade alla fönster och skrek medans jag och Hanna satt och asgarva och sen så lyckades Tove stänga av den :P  Muffinsen blev iallafall brända.. och när kl var 21:53 så kom vi på att vi ville ha coca cola så Tove och Alina sprang till Ica för att köpa :) och jaa på 7 minuter hann dom :p

Senare kom Micke och Alex och så kollade vi på film och umgicks :D

Vi såg på I love you- man :P



Jag tog faktist bilder men dom går inte att ladda upp det är nått fel på datan elr nått..

Hörs senare måste plugga nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0