home

igår var ju jag, alina och sandra på den där festen, eller kollo återträffen som det egentligen var :P
jag håller helt på sandra: skit kul!
när vi kom dit såg vi bara en massa små barn, musiken sög och alla stod bara stilla. men sen klagade jag + några andra på musiken och då bytte dom till bra och då började även alla dansa ;) under kvällen kom det fler och fler i våran ålder, fast det var fortfarande många små. även om det är småbarn kan man ha kul tsm som vi tre hade ;D
när jag kom hem tänkte jag blogga men klockan var två och jag skulle upp tidigt idag så  gjorde inte det.
idag var iaf jag, tove och toves kusin cathrine i hammarbybacken och åkte skidor/snowboard (jag åker skidor). det var jättekul där, även om det inte var så många backar. jag ramlade en gång men höll på att ramla flera gånger :P vi åkte i 6 timmar så är ganska trött nu.
nu kanske jag ska färga håret, får se om mamma orkar hjälpa mig idag. tar kort i så fall och lägger in ;)
tog inga bilder idag eller igår, tyvärr :/

hittade den här bilden: jag i idré för typ 3 eller 4 år sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0