Helgen!

Halluuu :D :D

Nu är jag jätte glad! En kille ringde nyss och sa att han hade hittat min mobil :D
Så nu har jag den igen!!! :D



Så här har min helg varit :

Fredag: Skola, sen var jag,Josse,Danne & Emil och bowla :P
Jag har aldrig varit bra på att bowla men den här gången hade jag tur :)
Jag kom iallafall 2:a :D
Senare vid nio tiden kom Alina och Tove till mig. Vi  kollade på hockey och satt vidd datan. Senare så kom Max och Micke också,  Det var kul :) :)


Lördag:
Så var jag i stan med Tove,Ailin,Josse & Alina :) Vi köpte present till Hanna som fyller snart :D
Senare så var jag på Ica med min mamma och där tappade jag min mobil.. :(  Jag var jätte sur och ledsen.
Men jag blev gladare när jag och Tove gick på bio för att se Snabba cash :P Filmen var bra  :)

Söndag: Jag vaknade 12:47 och det första jag gjorde var att fråga mamma om någon hade ringt och sagt att de hade hittat min mobil.. Men de hade ingen gjort.  Så jag åt frukost och provade ringa min mobil igen. efter ca 5 min ringer någon upp och sa att de hade hittat min mobil, om jag kunde gå ner :) Så jaa, Nu har jag den :D
Nu måste jag plugga lite, har matteprov imorn "/



Hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0