helgen

har inte bloggat på länge nu, men har inte haft tid. i torsdags var det jätteroligt i romme :) i fredags firade vi tjejer hanna som fyllde år i måndags. vi köpte en tröja och ett par örhängen till henne, hoppas hon gillade det (verkade iaf så). vi var hemma hos hanna och lagade mat och lyssnade på musik och sånt. det var skit roligt :) sen på kvällen sov jag och ailin hos sandra. igår var det en skit seg dag. jag och sandra bakade och kollade på film hos henne. sen på kvällen kom hon hit och så hyrde vi film, hon sov även över här. idag har jag inte gjort nästan nån ting. orkar verkligen inte plugga som jag borde, gör det i veckan. idag ska jag bara ta det lugnt (a)

här kommer bilder från i fredags:


jag och ailin


hanna och alina


hannas söta katt ramsus. haha, älskar att få uppmärksamhet

jag skulle lägga upp mycket fler bilder, men blogg.se fuckar som vanligt, så det går inte nu. ni som är kompis med mif på FB kan se många fler bilder där ;)


Kommentarer
Postat av: Tove

jätte fin bild på dig och ailin! :D

2010-02-28 @ 21:40:27
URL: http://enbloms.blogg.se/
Postat av: Terjestella

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2012-07-03 @ 11:35:45
URL: http://terjestella.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0