helgen

har inte bloggat sen fredags men så här såg min helg ut:

i fredags körde jag ju bowling med några. haha, brukar inte vara så dålig som jag var, men den här gången kom jag sist. det var inte min dag direkt (a)
i lördags var jag på stan med ailin, tove, alina och sandra. vi köpte present till hanna som fyllde år igår. GRATTIS HANNA!!! :D starkars lilla tove ramlade i stan. det såg lite roligt ut. helt plötsligt hörde jag en duns och så låg hon där nere och skratta (a) säger bara gå aldrig igenom dom där sakerna i stan xD  vid fem åt jag, mamma, pappa och min brorsa på en indisk resturang i medis. därefter gick jag, mamma och pappa på bio. vi såg snabba cash. den var bra. ni som inte sett den borde se den iaf ;)
i söndags åkte jag och mamma till stan och shoppade lite. jag köpte två jeans, ett linne, två tröjor och en kofta :)

i fredags skulle jag egentligen tränat med marre men det blev inte så eftersom vi inte hann pga bowlingen, sen i söndags fråga jag henne om vi kunde träna fast då kom jag på att jag var tvungen att plugga till matte provet vi hade igår (hade inte tränat nåt innan). och i söndags fråga hon mig om jag skulle hänga med och träna igår vid tre. men eftersom jag slutade tjugo i tre skulle jag inte hinna, skulle tagit för lång tid till fridhemsplan. så nu vet jag inte när vi ska göra det. får väl bli några gånger på lovet ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0