hate this day!

Hej :)

Jag hatar onsdagar men den här mer än någonsin.. och vet ni varför? Nej, inte jag heller? :o

Jag varje onsdag:
* vaknar försent,
* sätter på mig vad som helst och går till skolan, helt osminkad, utan att ha fixat håret, och med de första jag såg,
* Vi har alltid läxor och slutar så himla sent -.-
* åker till träningen och glömmer alltid nått
* Har planerat allt jag måste göra, men gör det aldrig.
* Blir alltid sur för ingenting
*planerar att lägga mig tidigt men det blir alltid sent

så är mina onsdagar, och idag har allt det där hänt (som vanligt) förutom träningen då jag inte kunde åka och träna pga att jag har ont i halsen.. och imorn har vi sista delen av nationella provet i svenska, Jag HOPPAS det går bra :)

Bilden är tagen i somras på Josses landställe :)



Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0