hatar vintern...

hur många vill inte ha sommar? jag vill iaf, är skit trött på vintern nu... igår när jag vaknade var det -22 grader ute :O och tbanorna gick inte.. igår kom jag 20 min försent pga alla inställda tåg och skit. fick gå till gullmars på morgonen och från gullmars hem, skit kallt. visst om det är sommar men inte nu :S

nu ska jag inte tjata om det, alla vet hur det är :P

imorn är det segaste dagen på veckan. från 8.15-15.50 -.- efter skolan ska jag kanske in till stan (igen) och köpa lite saker som jag måste ha tills på torsdag då vi ska åka skidor. ska även sova hos tove imorn så blir nog inget bloggande för mig på ett tag.
på torsdag ska vi mötas kvart i sju på skolgården. kommer vara skit trött :P fast det kommer bli en rolig dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0