hatar min mobil!!!

köp inte den mobilen jag har, den suger så jävla hårt!!! har sony ericsson w3050i. jag har lämnat in den två gånger redan för att luckan gått av, och nu håller den på att göra det igen. den kommer gå sönder när som helst. just nu har jag två toffsar runt luckan för att den ska vara stängd :s

imorse på matten fick jag damp (tove, hanna och sandra såg). jag rev sönder mitt skrivhäfte och kastade den + själva boken i golvet och började nästan skrika. haha, jag har sånt jävla dåligt tålamod ibland (tex på mattte). det blev fel hela tiden när jag räknade och orkade verkligen int mer :P
resten av dagen var väl lite bättre. på elevensval får jag typ aldrig något gjort. har engelska (eftersom jag känner mig osäker på det) tsm med alina, sandra och några till. varje ev. dampar vi, haha, kul iaf.
vem kan gissa vem som säger såhär: ''du är så rolig alina. jag skulle vilja vara kopmpis med dig'' hahah
efter skolan hade jag ridning. det gick jättebra, fick eros igen :) idag började det två nya i min grupp. blir fett arg på farsta ridskola nu!! vi är redan jättemånga i min grupp och så börjar det två till, hur tänker dom? :S idag saknades ca fem pers och det var fullt i ridhuset :S undra hur det kommer gå sen..

så här ser min helg ut:
fredag: skola. bowling med sandra, emil och danne
lördag: stan med tjejerna, resturang med familjen + bio
söndag: kanske ska shoppa med mamma


sämsta mobilen, köp inte!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0