godnatt?

haha, var bara tvungen att gå in på pa nu. fy fan vad man var inne på det förut och nu ska det lägga ner ´haha synd för er som fortfarande är pa nördar. har inte varit inne på hur länge som helst så var tvungen att kolla. fett tråkit det är nu, förut var jag inne skit ofta. fattar inte det roliga med den sidan :P

asså min kompis tog min mobil i helgen och smsade en kille. haha han är så jävla skön. han går på typ allting. kan inte säga så mycket om vem/vilka dom där personerna är, för det förstör hela grejen :D

men nu ska jag logga ut från datan, ska kolla lite på¨tv. shit va jag var trött i morse, orkade knappt gå upp, så ska faktiskt vara duktig och gå och lägga mig tidigt idag (lycka till). ska iaf försöka :)
hejdå, ha det så bra och godnatt :D <3

tellus från ridlägret. saknar han <3


Kommentarer
Postat av: Tove

lycka till! :)

2010-02-03 @ 20:31:28
URL: http://enbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0