bio idag :)

vi bloggar inte så ofta som ni har märkt. men det är mkt med skolan nu och så.
i torsdags på ridningen  gick det jättebra, fick Eros. han var jätteduktig :)
igår gick jag hem till tove efter skolan. vi skulle egentligen varit några flera, men alla var tvugna att plugga, så det blev bara vi. jag var bara där i typ två timmar sen åkte jag hem. efter maten åkte jag till en kompis i svedmyra och var där några timamr. vi kollade på en film, den var lite konstig :P det var iaf kul där :)
när jag kom hem pratade jag med alina och sandra i telefon i nästan en timme. är man social så är man ;) vi betämde lite om vilken bio vi skulle se idag och tider och sånt. det blev valentine's day på saga klockan 18.30. så vi måste hämta biljettterna 17.30 idag. dom som ska gå är jag, tove, alina och sandra (tror det bara är vi).
hoppas filmen är bra, tror det iaf :) vi kommer bli tillsagda MINST EN gång under bion (som alltid) :D
men nu måste jag plugga. bye <3


Kommentarer
Postat av: Jesperellinor

I am really impressed!!

2011-05-30 @ 13:11:18
URL: http://jesperellinor.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0