allt för att slippa plugga..

har skit tråkit nu. orkar verkligen inte plugga. känner mig klar fast den är typ inte det. men fortsätter sen. haha, eftersom mjag har så tråkit ska jag göra en sån här tråkig sak:

Namn 7 - Amina
Är han/hon kul? - ja, alltid :D
Har du kramat personen? - självklart
Minnen med personen? - många

Namn 9 - Angelica
Var träffades ni första gången? - barnens ö, granbo
Har du kännt personen länge? - 1,5 år
Fullständigt namn: angelica palmér

Namn 14 - Birk
Flicka eller Pojke? - pojke
Är ni nära vänner? - nej
Har du pratat med personen i telefon? - vet faktiskt inte :P

Namn 15 - Cappe
Hur länge har ni känt varandra? - två år
Kan du berätta hemligheter för personen? - vet inte, längesen jag träffa han

Namn 35 - Hannah Bekking
Är hon/han vacker? - aa :D
Känner du honom/henne bra? - aa
Är han/hon upptagen? - inte vad jag vet iaf :)

Namn 50 - Liam
Har du sänt personen ett sms? - ja
Är det en tjej? - nej?
Går personen i samma skola? - nej

Namn 56 -
Louisa Kvist
Är ni släkt? -  nej
Hur är han/hon till sättet? - snäll :)
Känner du honom/henne bra? - nej inte direkt

Namn 83 - Omar
Hur gammal? - 94:a
Bor? - farsta
Hatar du personen? - nej :)

Namn 93 - Robert
Har du besökt personen?, Hemma hos han/hon - ja
Är han/hon trevlig? - yes
Vad börjar hans/hennes namn med? - R? :P

Namn 122 - Viktor Salkert
Har du sett personen full? - nej
Är personen äldre än du? - ja, 92:a

Namn 129 - Ylva kollo
Är han/hon vacker? - inte sett henne på länge...
Minne av personen? - nej, känner henne inte så bra
Har du hennes/hans msn? - vet inte, men tror det :P
Sista namnet - Zizzi
Gillar du henne/honom? - ja som kompis
Har ni varit tillsammans? - hah nej


Vad har du för bakgrund?
haha min hund
Ringsignal?
den vanliga sony ericsson

Hur mycket batteri har du kvar?
Full laddad ;)
Vem ringde du senast?
Pappa

Vad pratade ni om?
Om han kunde hämta mig hos marre

Vem ringde dig senast?
Alina

Vad pratade ni om?
typ lite allt möjligt :)

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
Aa, eller? :P
Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
Öppet från nio till sex. Sen beror priset på hur länge vi åker :)

Vad står det i ditt 52:a mottagna sms? 
Jag är i blåsut halv:)<3

Vad står det i ditt första utkast?
när tbanorna går
Och ditt 5:e utkast?
har inget

Vad står det i ditt första skickade sms?
okej

Vad står det i ditt mottagna sms längst ner på inkorgen?
Tenerife 0-5 Barcelona
Har du några sparade medelanden?
nej

Från vilka?
-

Har du något i utkorgen?
nej

Vem är på plats 13 i din telefonbok?
Billy kollo
Vad har du för kontakter som börjar på M?
Madde
Magnus
Maja kollo
Malin kollo
Mamma
Maria
Marisol
Marre
Mattias älvsjö
Max
Max Björkman
Micke Elmblad
Micke Lindblad
Mika
Mikaela kollo
Millaw
Min mobb
Mina
Mobil info (?)

så roligt kan man ha. men nu msåte jag plugga. bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0