alla hjärtans dag

igår gick jag, sandra och tove hem till alina efter att vi kollat på bion (den var jättebra). vi lyssnade lite på musik, chattade med några konstiga och hade kul. hahaha, alina visade ett sjukt roligt videoklipp på en kille som hon hittade på pa. haha synd att jag inte kan lägga in den. jag och tove sov iaf över hos alina, sandra var tvungen att gå hem :/
asså seriöst ni skulle sett hur rädda jag och alina blev igår i hennes port. klockan var typ halv ett, vi ahde precis följt med sandra hem. tove sprang i förväg och jag och alina segade på lite. när vi precis ska gå in i hissen ser vi nåt röra sig (det där lilla glaset på hiss dörren) och sen smäller tove upp dörren. fy fan vad vi skrek och sen skratta. haha, går inte att beskriva xD

hoppas att alla har haft en roligare dag än jag haft idag iaf. det är ju ALLA HJÄRTANS DAG :D
jag har iaf inte haft kul. bara pluggat (skit mkt prov och sånt. får skylla sig själv om man inte börjar i tid som ajg). sen kom min farmor hit på middag, för det har hänt en sak... :(

aja, nu tycker jag att ni ska ha det så mysigt resten av kvällen. hejdå :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0