Alina&Ailin :)

ChaCha :)

Vi hade det jättetrevligt igår :)

Kl sex träffades alla hos mig, alla skulle lämna sina sov saker och så skulle vi bestämma vart vi skulle.
Iallafall efter mycket tjaffs om vart vi skulle äta kom vi fram till att vi skulle äta på Pizza hut.. :P

Så vi åkte in, det var najs. Vi åt,prata, tog kort helt enkelt umgicks :)
De var ganska mycket folk så det tog ett tag innan vi fick maten och så men de var helt lugnt för oss.
Därefter åkte vi tillbaks och gick hem till mig, Hemma hos mig hade vi dukat fram med två tårtor (eftersom det var två stycken vi firade) och hade det ganska mysigt.. eller ska man säga vildt? vi var helt galna och gjorde helt sjuka saker XD  Men efter det så satte vi på jätte hög musik och alla börja dansa (och lite andra grejer :P)

Juste vi tre tiden låg alla och sov förutom jag och alina.. så vi börja ringa runt till folk :P
Haha Josse nu vet du vem som ringde XD

Kvällen var NAJS och iallafall jag hade det jätte kul :D

Tove&Ailin :)

Pizzorna :P

Alla på väg dit :)

Senare på kvällen :)


Okej, jag tog inga bilder igår så alla bilder är från tove
http://enbloms.blogg.se/ och ailin http://ailinninal.blogg.se/ och så är det några bilder som inte går att ladda upp så..

Men vi hörd sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0