17/2

idag skulle vi egentligen åkt och badat med klassen, vi skulle göra livräddning och sånt. men det blev inte så eftersom att badat höll på att byggas om (tur, eftersom jag inte ville bada) vi fick sluta typ en halvtimme tidigare idag eftersom på idrotten (då vi skulle simmat) gick va bara en promenad som inte tog så lång tid. när jag kom hem kollade jag sista halvtimmen av one tree hill♥ och sedan på the hills och the city. sen läste jag lite i frida tidningen som kom igår. så jävla skönt att bara kunna ta det lugnt efter skolan när man kommit hem. inga läxor!! :D är skit glad. eller det är matte prov tills på måndag så det är lång tid kvar plus tränar aldrig till matte prov. men nästa vecka kommer det väl mer.. aja, är iaf glad att vi inte har något just nu, skit skönt ;)
imorn är det torsdag som = Ridning :D det är skit kul. har ridit i 5,5 år nu,. ni som aldrig gjort det borde verkligen testa, skit kul ;)
idag har jag bestämt att jag ska gå och lägga mig tidigt för jag somnar oftas rätt sent (sent för mig som måste sova mkt ^^ ). det är skönt oxå, och måste läsa i min svenska bok lite så ska göra mig i ordning snart. en vecka kvar tills vi ska åka till romme, kommer bli skit kul ;)
nu ska jag kolla lite på tv först ett tag, hejdå<3

Kommentarer
Postat av: linnea

en fråga bara har alina slutat blogga? :(

2010-02-18 @ 19:58:01
Postat av: josse

nej alina har inte slutat att blogga. bara lite dålig på att uppdatera ;)

2010-02-18 @ 21:30:10
URL: http://supervvomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0