stan

Kom nyss hem från att ha varit i stan med tove och sandra. Haha, fan va kul vi hade. Träffade på några i stan som vanligt. Först träffade vi på kerem och hans kompis. haha, fan vad rolig men konstig hans kompis var :P Därefter träffade vi egil från våran gamla klass. Sen såg jag tre tjejer från min klass och en annan från min skola. När tove gått träffade jag och sandra madde och hennes kompis också.
Haha fast det roligaste var när vi gick på drottninggatan och trodde vi såg kerem och hans kompis igen. Vi sprang fram till dom och jag drog tag i kerems arm och sandra drog bak han i hans ryggsäck. När han vände sig om var det inte han. Haha, fan vad vi garva!
Sen bombade vi med pepparkakor som man fick ta, mums :D

Nu är det bara att tagga för fredag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0