soovdags!!

HejHejHej :)

Just nu sitter jag inklämd i soffan med Frances och Josse som sover -.-
Såå tråkiga...


Igår så firade vi Louise litee, vi åt och sen kom Alina,Tove,Simon,Ludvig,Emil och Brahim hit :)
Vi gjorde inte så mycket men det var ändå kuul :D
När några hadde gått så berättade vi lite läskiga saker som vi har varit med om och efter det såg vi en skäckfilm (som inte var bra). haha gissa om någon vågade röra sig från vardagsrummet :P

HAHAH jag tror att alla är ganska trötta idag eftersom jag inte lät någon sova :P
Jag var helt hyper och sprang runt oh gjorde massa konstiga saker medans alla ville sova :P
Ingen somna förrens 6 iaf :D

En bild från ganska längesen nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0