seg tjej..

Har inte kunnat blogga under helgen, haft annat för mig :P
I fredags hade vi det kul när vi firade louise hos sandra. Vi lagade middag och lyssna på musik, tjejsnack och sånt ;) Efter middagen kom alina, tove, ludde, brahim, simon och emil. Vi kollade på en jätte dålig film, som jag inte rekomenderar the last exorsism. Jag, frances, simon, brahim, simon och emil sov kvar hos sandra. Inte så mycket sovande eftersom sandra var hyper när vi skulle sova. Somnade klockan halv sju och gick upp halv elva.. Resten av lördagen var seg. Var kvar hos sandra med frances och typ halv sov och tog det lugnt till fyra när vi gick. Klockan sex kom några släktningar hit och firade min brorsa som fyller år imorn ;) Idag har jag varit och tränat med tessan :D

Bilder från i fredags tagna av hanna:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0