pluggstund

Hanna och frances åkte nyss från mig. Vi åkte hit efter skolan och skulle plugga. Haha, går inte plugga med dom här tjejerna, fast lite plugg blev det för mig iaf ;) Först åt vi och louise här hemma. När louise gått började vi fota och frances ritade med sin eyelinjer penna. Haha ni ska se hur jag ser ut i ansiktet just nu. Svarta ögonbryn, skägg, mustach och massor runt ögonen. Haha vi tog sexigaste bilderna!
Frances gjorde ett jätte fint kines tecken på min, hennes och hannas handleder som betyder kärlek :D
Nu ska jag ta och plugga lite spanska, prov imorn :O



Kommentarer
Postat av: Bredevera

Keep the good works comming.

2012-02-01 @ 13:01:00
URL: http://bredevera.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0