På språng!

Hallu :)

Det känns dom om jag inte har suttit något framför datan dom 2 senaste dagarna.

Iallafall så började min dag med att jag gick upp klockan 9 för att kunna åka vid tio till biografen.
Jag och mina två syskon var på bio med min moster. Vi såg på Trassel på förhnadsvisning, det var därför den var så tidig.  Efter det åkte vi till S:t Göran där Issa och Sofia tog spruta (Dom har klagat hela dagen på att det gör ont)! "/

Påvägen hem släppte dom av mig vid Valla, där jag träffade Tove.
Vi åkte till hammarbybacken och mötte upp Elias,Simon och Simon och med dom gick vi till sickla :)
Efter att vi hade gått runt där ett tag och handlat på Willies åkte jag loch Tove tbx.
Hon skulle på träning och hade jättebråttom, medans jag skulle hem för att värma mig lite ;)



Om ett tag ska jag in till stan för att möta upp Hanna och Frances! :D
Vi ska till Grand hotel för att gratta o fira Louise :D  yaa :D


Aja ska gå nuu, börjar få stress!! :P

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0