oh, baby baby

Idag efter skolan åkte louise med mig hem :) Hon hann tyvärr inte vara här så länge innan hennes buss skulle gå :(
Har typ gjort klart min engelska artikel, fett glad :D Ska be pappa läsa klart den när han kommer hem med jagger för att se om det fattas nåt och kanske rätta lite englska (a) Känns iaf skönt att man inte har så mycket klar, eftersom att det var en jobbig uppgift (enligt mig) hihi
Imorn har vi filminspelniing där vi ska göra ett nyhetsprogram på engelska. Jag ska vara ett vittne till bomben som skedde i stan i lördags..

Nu ska jag försöka komma in på learnet, vilket inte går så bra. Något fel på sidan :S Jag som måste ha manuset, så typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0