Lördags :)

Jag har inte bloggat om vad jag gjorde i lördags :P

Jag var astrött men gick ut ändå, eftersom helg är ju helg trots allt :P

På dagen så var jag först med Frasse och Josse, dom sov den mesta tiden ;P
Sen när dom gick hem somna jag, så jag sov typ från fyra till halv sju eller nått.
vid halv åtta träffade jag Tove och Alina vi var ute ett tag och sen drog Alina hem.. tråkigt!


Efter att Alina hade gått hem gick jag och Tove och mötte killarna :)
Vi var ute med det var ASKUL! tycker jag iaf :P

Tog inga bildeer såå.. "/


Kommentarer
Postat av: Fabianemma

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2012-08-03 @ 07:11:50
URL: http://fabianemma.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0