kämpa med plugget sista biten fram tills lovet!!

Sitter och pluggar vilket jag gjort ganska länge nu. Orkar seriöst inte mer -.- Får väl tänka att snart är det lov så orkar jag anstränga mig lite till :D På torsdag har jag en film inspelning på engelska i skolan och på fredag har jag matteprov och den här jävla engelska artikeln jag sitter och skriver nu! Orkar itne.. :P
Idag hade jag min svenska redovisning vilket bara var för typ tio pers (TUR) haha, hade inte tränat typ någonting och hade bara tagit något ämne och ansträngde mig inte direkt mycket. Men hoppas det gick bra, gick iaf bättre än jag tordde ;)
Träffade mina älsklingar idag i gullmars, hanna och ailin :D Blev jätteglad när jag såg dom eftersom jag itne träffat dom på jättelänge!!! Vi pratade om att kanske träffas på fredag, hoppas det :D Kan alla årstabrudarna då? :D

 Nu ska jag plugga lite till sen duscha ;)


JUSTE, idag fyller Khnaw år. Hon älskar verkligen justin bieber, och då menar jag verkligen ÄLSKAR. Haha, ni ska höra henne i skolan :P
Men GRATTIS till dig :D :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0