I'm back on the hood :D

Nu är jag tillbaka i kalla Sverige men det är helt lugnt eftersom jag får vara med mina älskade älklingar :)

Hur har ni haft det på julafton och juldagen?

Jag har haft det jättebra! Julafton firade jag med Mamma,Sofia,Isabel, min moster och mina morföräldrar.
Det var jättegod mat och hade jättekul! Vi lekte lekar och larvade oss, sjöng och lite annat :)

Och på juldagen firade jag med min mamma,pappa och mina systrar + min farfar och farmor och alla hennes syskon (dom är 15 stycken) deras barn och barnbarn hahah så vi var jävligt många! Och eftersom vi inte får plats i ett vanligt hus så var vi hemma hos min gammelfarmor hon har ett jättegammalt men stort hus!

Där åt vi också god mat, lekte massa lekar, hade matkrig (som min farmor startar som vanligt).
Vi körde bingo där alla skulle betala 5 kroner för en bricka och den som vann fick pengarna.. man vann över 200kr :P Jag hade det jättekul i Spanien iaf :)

Bilder kommer i nästa inlägg!

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0