frisyr?

Satt nyss och pratade med killarna och hanna i skype. Dom bombar som fan så orkade inte prata klart med dom hihi :D
Det känns fett skönt att det är så mycket planerat till nyår. Vi vet vad vi ska äta, dricka, vara mm. Vet till och med vad jag ska ha på mig haha, vilket alltid är ett problem för mig! Kan inte göra någon speciell sminkning vilket skulle vara kul, men är itne duktig på det så skulle nog bara bli fail. Därimot vet jag inte vad jag ska göra med mitt hår. Ska jag ha utsläppt, uppsatt, mittbena, sidbena, rakt, vågigt, lockigt? :S

Mitt vanliga hår:


När alina lockade mitt hår förra vinter:



Det här är fett fint:

Fast skulle aldrig lyckas få det såhär bra :P
Haha, men ska prova lite olika frisyrer imorn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0