en dag kvar

Idag har arit en stressig dag, därför jag inte bloggat. Först var jag och gymmade med tessan, gick ut med jagger en timme, träffade årsta tjejerna i medis, åkte hem till mig, åkte till östberga och träffa filippa och fredde. Hade värsta stressen imorse för visste inte hur jag skulle hinna med allt, med det gick som tur var ;D

Imorn måste jag fixa massa saker innan alla kommer vid halv sex, sex tiden.
- Städa (damsuga, bädda alla sänger, ta undan massa saker mm)
- Duscha
- Fixa håret + sminkningen
- Duka (hihi mamma har köpt fett gulliga saker)

Sen måste jag dessutom till medis och träffa hanna f. Vi ska köpa ytterliga saker tills kvällen, dock till oss själva. Måste ha strumbyxor bla :D

Nu ska jag ladda ner musik till ipoden, lägga över bilder från helgen till datan (kanske kommer upp på bloggen, vem vet) och sen sova så jag är pigg tills imorn. Hihi, fett flummig som vanligt på kvällarna. GODNATT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0