sovmorgon

igår var jag jättetrött så gick och la mig redan vid elva fast jag börjar 12.45 idag. jag ställde klockan på nio för att inte vara övertrött som jag ofta blir :P när klockan ringde orkade jag som vanligt itne gå upp, ställde om klockan på halv tio för att få sova mer, men det gick ju inte! en jävla bil ställde sig utanför mitt fönster med öppna fönster och skit hög musik. det var inte bra musik heller, utan nån dålig arabisk låt. jag hade fan lust att gå ut och skrika :P haha, nu har jag iaf duschat, sminkat mig, klätt på mig och är helt klar :) om en halvtimme (12.10) ska ajg ta tunnelbanan från mig. ska gå och fixa nudelsoppa nu innan jag drar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0