sommarlista från http://jhattenhauer.blogg.se/


Har du druckit tills du spytt? Nej

Sårat någon? Inte vad jag vet

Förlorat en vän? Ja..

Träffat nya människor? Aa många

Kysst en främling? Nej

Tagit droger? Nej

Haft en sommarflört? Kan man inte kalla det precis..

Gråtit? Yes

Skrattat tills du kissat på dig? Noep

Tältat? Aa faktiskt :P

Varit vaken en hel natt? Nej, men nästan ^^

Solat? Självklart ;)

Badat? Ja

Haft ett förhållande? Nej

Gjort dig riktigt illa? Sådär

Gjort några nya percingar/ tatueringar? Nej

Läst en bok? Hehe, inte en hel (a)

Skickat fel sms med flit? Nope

Suttit vid datan en hel natt? Nej

Näckat? Haha halvt

Solat naken? Nej

Fått utegångsförbud? Nej, aldrig fått heller ;)

Sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja

Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? Nej

Varit i slagsmål? Nej

Pussat någon utav samma kön? Det har jag säkert

Sjungit högt på ett berg? Nej

Kysst någon i regnet? Nää

Kysst någon i skogen ? Nope

Kysst någon du inte borde? Ja..

Tappat rösten? Nope

varit på festival? Ja, PDOL

Gått upp i vikt? Inte koll :P

Gått ner i vikt? inte koll :P

Brännt dig? Japp

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Ja

Varit utomlands? Nej

Gjort ett bra köp? Yes!

Tagit upp kontakten med en gammal vän? Ja

haft skadeglädje? Kommer inte ihåg

Sovit under bar himmel? Aa

Vad kommer du sakna mest? Många saker <3

Har du svart ärligt på alla frågor? Jupp


Har man tråkit så har man.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0