Skola

Hallu :)

Det är dags att berätta om helgen :P
Josse har skrivit det mesta men iaf så åt vi tjejer middag hos josse i lördags och efter det så gick vi ut och träffade lite människor det var najs! :D

Hela helgen har varit rolig och Josse är nu 16 :P

Idag så slutar jag kvart i fyra exakt som varje dag, bara att efter skolan är det nån Kick off grej till alla ettor
så jag och josse ska dit...

Jag hoppas inte att det blir något överdrivet :P

Har inget att göra nu förr kvart i ett så jag kommer nóg sitta kvar vid datan :P


Haha en bild jag hitta :)

Syns ♥

Kommentarer
Postat av: Ailin

Niiiiiice :D

lägg ut bilderna från helgen så vi kan spara dem ! :D

2010-08-31 @ 15:44:52
URL: http://ailinninal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0