Sandra är tillbaks

Halluu :)

Nu var det ett tag sen man skrev, men har inte haft tillgång till en dator :P
Iallafall kom jag tillbaks den 18 och har haft fullt upp med andra saker som har gjort att jag inte har hunnit blogga "/

Har haft det askul i Spanien med roliga människor, värme och snygga killar ;P
Jag har gjort allt möjligt i sommar och köpt ganska mycket saker :)

Här kmr några bilder från min sommar!♥


Mina störda systrar!



Sofia&Jag med våra goda glassar :)


Issa,jag & Sofia på kvälls promenad

Jag, min mamma och issa i poolen :P

Lite oväntat :P

En av franskmännen som höll på :P

Vi med våran gammelfarmor

Och Issa med våra 2 kusiner och deras kompis :P


HAHA nu har ni fått se lite bilder :P
Och så ska jag sova nu det är skola imorn :(

Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0