problem..

igår hände en liten sak som gör att jag blir väldigt irriterad. ska förkorta allt men det är iaf två killar som är bästakompisar sen längesen och nu är jag kompis med båda dom två. helt plötsligt blev den ena killen tydligen sur på mig utan anledning och vi slutade prata helt under nån vecka. igår ville jag veta vad som egentligen hade hänt så jag frågade och då var det så att hans kompis hade sagt att han inte fick prata med mig mer... fattar 0 av allt det här. men den ena  killen hade tydligen trott att vi varit på g eller nåt sånt vilket vi inte var. snackade iaf med han som sagt åt den andra att itne prata med mig och han frågade då hur det gick för mig med han. man kan verkligen inte ha killkompisar enligt vissa.. det har hänt mig många gånger att folk tror jag gillar killar och bla bla... det finns nåt som kallas killkompisar, men det verkar vissa folk tydligen inte förstå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0