hemma hos alina

igår var jag på the voice med towe, frida, hanna och alina. det var så jävla varmt bland alla folk så vi satt lite off men hörde musiken ändå ;) träffade på en hel del kompisar där vilket var kul! :) när the voice var slut vid tio gick jag och alina till östermalm som tog en jävla tiid. är man sämst på sthlm så är man (a) där träffade vi iaf en killkompis emil och hans kompisar som vi var med ett tag.
idag har jag träffat tove,  hanna och alina. det var skit längesen jag träffade tove! nu är jag hemme hos alina och hon håller på att prova kläder som hon ska ha på sig imorn när hon börjar skolan, väldigt svårt att bestämma sig :P ikväll när toves match är slut ska jag träffa henne och alina, vi ska hitta på något skoj hoppas jag iaf på. det är bara att ringa om det händer nåt skoj ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0