första skoldagen

idag började jag skolan. det kändes väldigt konstigt imorse men bra nu. jag var bara i skolan en timme så kan inte säga så mycket om skolan eller klassen. imorn går jag från 8.30-16.00 :O jag känner två som går i skolan förrutom sandra. en tjej från min ridgrupp och min granne. går inte i samma klass som nån av dom eller sandra :P
efter skolan träffade jag ailin, alina, hanna och tove. vi åkte in till stan och fikade och pratade. efter det åkte vi till årsta och träffade åsa och sandra som kommit hem från spanien, skit kul att se henne igen! jag fick ett puder och ögonskugga av henne som hon köpt i spanien, tack så mycket! provade dom nu ikväll skit bra faktiskt ;)
nu ska jag beställa sl kort och sen gå och lägga mig, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0