filmkväll

idag har jag varit med towelowe och alina i stan, eller rättare sagt gick vi till ung08 ett tag. det är typ nästan bara en massa fjortisar där och jag tycker inte det är speciellt kul att vara där. man går bara runt och träffar på några då och då som man känner. vi var kanske där i en timme tills vi tröttnade. köpte en ny mascara idag, min börjar ta slut :P  orkade verkligen inte göra något ikväll så nu ska jag låsa in mig på mitt rum och titta på en film jag fick gratis påväg till piteå, P.S I love you, har faktiskt aldrig sett den :P



imorn ska jag gå upp vid tio och åka och klippa mig, sen ska jag och mami till skanstull och leta matta till mitt rum:)
Hejdå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0