back from piteå

kom hem idag vid åtta tiden så har packat upp och sånt nu. har suttit i en bil i hur många timmar som helst idag, vi startade åtta på morgonen.. är ganska pigg nu efter allt jag sovit i bilen :P
det var iaf jättebra och fint i piteå. vissa kvällar var det skit tråkit där då jag bara ville åka hem men det blev bra. det var första gången jag och min brorsa var där men det var nice ;) just den här veckan var det en festival, piteå dansar och ler, som höll på mellan torsdagen och lördagen. jag gick på fredan och såg b.la. oskar linnros, lars winnerbäck och salem al fakir. under dagarna åkte vi runt och kollade på olika saker i piteå. vi träffade även många släktingar som jag aldrig träffat. här kommer några bilder:


jonas, jag, pappa och mammas kusin


mina sysslingar johan och henke


pappa, jonas, jag


mamma, jonas och jag. kolla in vattenfallet/forsen bakom :)






släktingar

jävligt gammal cyckel :P


påvägen hem åkte vi förbi nån nybygd kinesisk sak utanför gävle :P




dålig mobilbild på lars winnerbäck


salem al fakir

det var alla bilder :) nu ska jag kolla lite på tv. imorn ska jag vara med alina, kanske tove oxå ;)

hejdå ♥


Kommentarer
Postat av: Janice7852

Keep safe. Look out for one another.

2011-05-16 @ 10:36:14
URL: http://janice7852.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0