2 aug

idag träffade jag alina och ailin i globen klockan två. vi gick till posten där jag skulle hämta en sak. gick sen i några affärer och åkte sen vidare till slussen där vi fikade och gick runt lite till. det är så jävla typiskt oss att prata om en person och sedan träffa på den.. asså precis när vi träffades gick vi och pratade om en kille och lite saker om han. precis efter det sa jag en sak om en tjej som hade med det och göra och vilka kommer inte då framför oss, jo dom två? haha, det har hänt många gånger förut... xD

ikväll ska jag, alina och ailin göra något. vi håller på att bestämma oss för vad, det lutar åt att det blir bio ;) vi får väl se senare hur det blir med det, annars ringer vi väl några och träffar dom :)

haha får många minnen av denna låt (a)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0