Min dag/Kväll

Godkväll :)

Vad har ni haft för er idag?

Som ni vet var jag ute och grilla, det var såå mysigt och kul :)
Det var bra väder, solen lyste och så hörde man fåglarna en bit bort tsm med musiken från våra mobiler.
Juste när vi kom dit så fans det ingen galler på. Så Tove sprang till den andra grillen tog gallre och sprang tbx samtidigt som hon skratta hahah XD Dom som såg henne måste ha tänkt att hon var galen :)

Senare gick vi till mig och hade ganska kul :D

Jag: kom, vi dränker fiskarna!
Tove: va taskig du är! du borde inte ha husdjur.
Jag: haha! man kan inte dränka fiskar ditt pucko!
*asgarv*

Tove och jag hade såå roligt runt ett tiden :p
HAHA gud vad jag älskar henne ♥♥
(en gammal bild på henne, men hon är så sööt i den)

Jag&Tove ♥



tyvärr tog jag inga bilder eftersom jag hade glömt kameran och när Ailin och Alina gick tbx "glömde dom hämta den"

Bilder från toves kamera :)





Hörs imorn ♥

Kommentarer
Postat av: Tove

jag älskar dig också sandra! <3

asså dom som såg mig när jag sprang måste tro att jag snodde den :P hahaha

ååh det va så mysigt, vi måste göra det här oftare :)

2010-04-04 @ 02:19:30
URL: http://enbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0