stan

igår under dagen hade jag jätteont i halsen och kände mig förskyld, det blev inte direkt bättre av att gå till grönan och skrika.. mådde jättedåligt när jag kom hem igår, så hade egentligen tänkt att stanna hemma hela dagen och bara ta det lugnt, så att det inte blir värre, men så blev det inte. när jag vaknade var det ju så fint väder, orkade inte sitta inne så följde med alina, sandra och tove till stan. jag köpte ett par skor, sminkborttagnings medel och leggins :)




om en halvtimme ska jag och min brorsa gå och köpa mat nånstans, mamma och pappa är inte hemma ikväll och vi orkar inte laga mat :P
senare ikväll är planerna att bara vara hemma och ta det lugnt. jag vill itne bli sjuk, så ska stanna inne och kanske se nån bra film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0