Staaan

Hallu :)

Igår :
Åt jag och min familj på kina restaurang, det var goott!!
Senare vid två åkte jag in till stan med Alina och Tove till stan, vi kollade lite på kläder och så.
Jag köpte inte så mkt, bara en bh som är asfiin :P
Efter att ha varit där i några timmar åkte vi till sickla där vi gick på biio och såg The bounty huntur
Haha, den var braa! Om ni inte har sett den borde ni åka och se den :)

Jag kom hem runt halv tio, då jag bara lämnade lite saker och byte om.
Så gick jag upp till Ug för att träffa dom andra (Alina,Josse,Hanna och Tove) även Max var där, dom spelade kort men jag ville inte vara med så jag gick och spelade tv spel med Max för första gången i mitt liv. Och det gick väl inte så bra? haha Jag kom sist hela tiden.. "/

Sen så gick typ alla men jag,Hanna,Max och Alex var kvar, vi körde fotbollspelet.
Där jag och Hanna vann över dom 4 x!! :D

Iaf så hade jag det väldigt kul igår :)

Bh:n jag köpte :P


På väg till Sickla :)


Alina (den här bilder kmr ge oss minnen haha) XD


kolla sol glasögonen :P

Jag :)


Filmen vi såg :P


Hörs ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Solglasögon*

2010-04-10 @ 17:23:08
Postat av: Anonym

hej ja älskar alins skinnjacka på den andra bilden, kan du säga vart du har köpt den?? ;)

2010-04-11 @ 15:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0