SOMMAR!

När jag vaknade idag och kollade ut såg jag att det snöade, när jag kollar ut nu efter 11 timmar så är det helt blöt!
När ska det blir sommar??

Jag vill ha sommar väder! Tänk er att kunna gå i shorts och linne, åka o bada eller bara vara ute och göra något. Och på kvällen kan man bara sätta på sig en tröja och fortsätta vara ute. Vara vid vattnet för att se  sol nedgången samtidigt som man är med alla sina kompisar och  grillar o lyssnar på musik.... utan att behöva frysa och bli blöt.

Jag vill också ha sommarlov nu! Är så trött på allt pluggandet. Vill kunna göra vad jag vill hela dagen. Vara med kompis, resa utomlands, hitta på massa roliga saker eller bara ta det lugnt :D


Vill till Spanien nu! Bada,shoppa & åka till olika nöjesfällt med 42 grader.. Fan vad najs :D

Jag & Sofia hos oss i spanien :P haha försöker dränka henne

Jag,sofia,Issa & mormor

Mamma & Mormor i havet :)

En sommar kväll, Sofia & mina kusiner

Elr sommar dagar med sina kompisar :)

Jag&Josse på Josses landställe i somras :)


Hoppas det blir sommar snart!

Godnatt nu allihoppa ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0