ridning

kom hem från ridningen för typ två timmar sen. vi skulle egentligen ha hoppat idag, men det blev inte så, vet inte riktigt vrf. men vi ska typ gör det nästa gång :D jag fick iaf en häst jag aldrig har ridit idag, Don john. han var väldigt stor jämfört med dom hästar jag brukar rida och som brukar gå i våran grupp. han var jätte jobbig att göra i ordning, han försökte bitas och sparkas hela tiden. i början av lektionen gick det väl ganska bra, men sen gick det skit dåligt. det var iaf en ganska rolig lektion, och jätte jobbig! haha, du skulle sätt hur alla såg ut efter lektionen xD
nu ska jag kolla på vampire diaries, sen ska jag plugga lite matte (NP imorn)
hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0