Min helg!

HejHej :)

Har inte bloggat något i helgen så jag tänker göra det nu :p

Som ni vet så var jag plus resten av oss hos josse, det var kul vi gjorde lite olika saker.
Jag var ju på träningen först, när jag kom så åt vi Nacho's (jättegott) :) Sen så typ gick vi ut, dansade och lite andra saker :P  Det var iaf kul, vi sov inte så mkt... :P

Sen i lördags när jag kom hem så fixade jag mig och åkte till globen med Ailin och Alina för att köpa lite saker :)
Det var också kul och senare på kvällen så var vi och träffade ngn som vi inte hade sett på väldigt länge och väldigt många andra som vi inte kände, där hade jag också rätt kul :P

Söndags pluggade jag, inte lika roligt men nödvändigt.. "/

IAF så var min helg, hur var eran? :)

Har tyvärr inga bilder, glömde kameran hemma.
MEN.. jag lånar bilder som Ailin tog :D


Jag&Ailin :)

Alla, vet inet vad vi höll på med :P (utom Ailin son tar bilden)

När vi skulle äta :)

Josse som larvar sig lite XD


Aja, ska dra om 2 timmar till träningen, ska plugga lite innan.

Hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0