josse här :)

i söndags på min kompis brorsas spelning gick det bra. iaf vad jag och dom runt omkring tyckte. jag tyckte dom var jätte duktiga. det var en tävling och semi finalen var då i söndags. de tre band som fått flest röster skulle gå vidare till finalen och om man vinner alltihopa får man åka till tyskland :O deras band fick jätte många röster, men gick tyvärr itne vidare. jag trodde dom skulle göra det, men dom kom fyra.

igår var vi ju och badade som sandra skrivit. egentligen skulle jag bara gjort sim testet och sen gå upp. hade dels varit förskyld i helgen, så ville inte riskera att bli sjukare..
jag vet seriöst itne vad som hände med mig och sandra (hah mest mig) när vi såg danny xD jag tycker han är snygg och har bra röst, men gillar itne hans låtar. lyssnade på dom när jag var yngre , men itne längre. fast det var ändå kul att se han. haha :P

vi har tema vecka den här veckan så vi får sluta tidigt typ varje dag. idag slutade vi halv två. efter skolan åkte jag och tove till globen och kollade runt lite. sen satte vi oss utanför donken och bara pratade skit länge :P sen kom ailin och alina oxå.

imorn slutar vi ca fyra för att vi ska på ngt museum, så jag måste skynda mig hem och byta om och sånt. ska dra till ridningen halv fem :)

nu måste jag börja med mitt so arbete, kommer inte vilja sitta med det i helgen. ha det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0