jobbig dag!

Hallu :)

Fyfan vilken jobbig dag!
Små barn som är galna och inte vet vad fan dom håller på med. Och jobbiga lärare med irriterande röster!
Vi hade tråkiga lektioner som jag inte orkade lyssna på, ville bara gå där ifrån.
Allt gick fel idag, jag brukar ÄLSKA tisdagar dom brukar vara najsiga (särkilt för att vi har slöjd) men idag gick
allt fel t.o.m där!

Allt kan inte gå dåligt på en dag, det som gick bra idag :
Som tur var fick vi sluta tidigare, gick och växla pengar som Josse skulle ge mig sen drog jag hem,
Åkte med min älskade mamma till Globen köpte lite saker och därefter åkte jag till träningen.


Träningen gick inte så mkt bättre, orkade ingenting och mådde dåligt.. (mår dåligt) så vi får se om jag går till skolan imorn. Har ingen lust att bli sjuk just nu när det är nationella provet i matte och innebandy ''turnéring'' med skolan.. :P


Aja, ska gå lägga mig nu. Jag är jättetrött!

Godnatt allihoppa ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0