Igår & Idag

Halluu :)

Har inte bloggat nu på ett tag men har haft lite saker för mig :P

Iallafall så var jag ute igår med Hanna,Micke & Alex. Eller först var vi ute, men sen gick vi till mig.
Hos mig var det ganska mycket folk då både mina systrar hade deras kompisar här, vi hade det iaf rätt kul :)


Idag: Så åkte jag in till stan med Alina, senare kom även Tove och Josse. Vi gick runt kollade på kläder.
Vissa köpte lite saker (jag köpte inget), sedan fick vi för oss att vi skulle ha glass som man kunde köpa i hökarängen.
500 g för 5kr men påvägen dit ångrade vi oss och åkte istället in till Farsta och fortsätte vår shopping runda där :p
Det var kul :)

Lite senare ska jag ut med Tove så får vi se vad vi hittar på :p

Micke :)


Alex :)


Tog typ inga fler bilder igår, och idag tog jag inga alls :P

♥ ByeBye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0