helgen

imorn ska jag hem eftetr skolan och byta om och fixa mig. kvar i fyra ska jag vara i gullmars och träffa jätte många (vet inte ens alla än :S) för att åka till grönan. det är min kompis brorsa och nån till som jobbar på grönan så då får dom bjuda massor som får komma dit gratis ;)
på lördag ska jag till stan och shoppa (aa)
och på söndag ska jag ta det lugnt på dagen och på spelning på kvällen. det är samma band, mental issues, som jag skuklle sett förut men blev sjuk. så nu får jag se dom, har bara gjort det en gång förut och det var deras första uppträdande, så nu lär dom väl vara bättre ;)
vad ska ni göra i helgen? :)

b.la. dom här tjejerna jag ska på grönan med <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0