Heelg!!

ChaCha :)

Dagen började inte så bra, jag orkade inte gå upp, när jag gick ut började det regna och vinden gjorde så att man knappt kunde gå. Och när jag kom till skolan hade vi Nationella Provet i Matte som jag inte vet hur det gick "/


Iaf hoppas jag att resten av dagen går jättebra :)

Jag har det ganska stressigt just nu, ska fixa håret  och packa väskan om en halvtimme och kl fem måste jag gå hem ifrån för att hinna till träningen. Träningen slutar 19:10 och så måste jag duscha o fixa mig för kl åtta ska jag vara Josse för att äta middag :D

Jag,Josse,Alina,Ailin,Tove & Hanna ska äta middag hos Josse och hitta på lite saker efter det, vi ska även sova där :P


Jag,Alina & Josse bloggar säkert om degt imorn och antagligen lägger vi upp bilder då också :)

Ska logga ut nu

PUSS PUSS ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0