Härlig dag!

HejHej :D

Det verkar som om alla kollar på dansfilmer dom senaste dagarna :P
Jag såg på Girls just to wanna have fun igår och nu kollar jag på Darty dancing, igår var
det Alina som kollade på Darty dancing och nu skulle hon kolla på Save the last dance?
Och nyss gick jag in min systers rum och där kollar dom på Step up.

Allså väldigt mkt dans hehe :p

Det är rätt härligt väder idag, ska nog ut sen :)
Det är sånt här väder man vill ha nu! t o m varmare :P

aja ska fortsätta se på filmen nu.


PussPuss ♥

Kommentarer
Postat av: Tove

svar: jag tycker också att linnet är fint ;) de 'r därför jag köpte den

2010-04-03 @ 10:48:56
URL: http://enbloms.blogg.se/
Postat av: Tove

haha, jag menar att det är därför jag VILL köpa den :P

2010-04-03 @ 22:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0