bilder från igår :)

igår på grönan blev det inte så många som jag trott skulle med. vi gick inte med alla tsm. jag gick bara med fem pers, fast det är skönare så kmr man bättre överens om vad man ska åka ;) det var ganska kallt trots att jag tagit på mig mkt kläder. sen var det sjukt långa köer :O vi hann bara åka lilla frittfall, blå tåget, berg och dalbanan 2 gr och extreme. vi kom in vid sex och det stängde nio, så då fattar ni att det var mkt köer. till extreme stog vi i kö i en timme och tio minuter :O fattar itne hur vi orkade... det var iaf kul att bara vara där och umgås :) här kmr ganska många bilder:


hannah och lisa


marre och amanda


towe, jag och marre




towe och lisa






towe, amanda, marre





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0